دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تعمیر نوین با دارا بودن کادری با دانش و متخصص و دوره دیده در حوزه فروش،نصب و تعمیر و نگهداری انواع دستگاه تصفیه آب خانگی فعالیت می کند.

مجموعه ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تصفیه آب خانگی مفتخر است در طول 24 ساعت و در کوتاه ترین زمان خدمت رسان شما مشتریان گرامی باشد.

 

تصفیه آب

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از معضلات بزرگ در شهرهای دنیا شبکه لوله کشی فرسوده و پوسیده است . این شبکه ها باعث می شوند که آب آشامیدنی،دارای زنگ آهن و رسوبات جدا شده از سیستم های قدیمی باشد.

پوسیدگی لوله های آب باعث می شوند که  خاک ، گل ،شن و ماسه وارد آب آشامیدنی شهرها شوند و سلامتی شهروندان را با مشکل مواجه سازد.

به این دلیل است که استفاده از تصفیه آب خانگی یکی از ملزمات هر خانوار در دنیای امروزی می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که از روش اسمزی معکوس RO بهره می برد .تعمیر نوین یکی از بزرگترین و به نام ترین عرضه کننده های این نوع دستگاه ها می باشد که دارای تجربه و پیشینه ای 20 ساله در این زمینه می باشد.

اسمزی معکوس  (RO)

اسمزی معکوس یا reverse osmosis نام یک فرآیندی است که در آن آب با غلضت بالا و زیاد توسط یک فشار بیرونی (پمپ)، از یک غشای نیمه تراوا (ممبران) گذر کرده و به سمت آب با غلضت کم یا پایین می رود.

در اصل  اگر 2 نوع مایع با ارتفاع یکسان داشته باشیم که توسط یک غشای نیمه تراوا از هم تفکیک شده باشند ،در حالت طبیعی و نرمال  آب با غلظت کم به سمت آب با غلظت بالا می رود .

زیرا مولکول های مایع با غلظت بالا ، بزرگتر بوده و توانایی عبور از غشا را ندارند و جریان عبوری از سمت مایع با غلظت کم به سمت غلظت بالاست .

این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که ارتفاع سطح مایع غلیظ باعث افزایش فشار می شود و دیگر مایعی عبور نمی کند و فشار و غلظت دو طرف یا 2 بخش یکسان می شود که این همان  پدیده اسمزی (Osmosis) نامیده می شود.

این پدیده یک پدیده طبیعی هم هست که ما هر روزه با آن سرو کار داریم مانند تصفیه آب از خون توسط کلیه یا جذب آب از ریشه گیاهان توسط درخت.

در روش های تصفیه آب با اسمزی معکوس ، غشاء یا همان ممبران مهترین و اصلی ترین قسمت تصفیه می باشد. پس در نتیجه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که ممبران آن با کیفیت تر باشد.

علاوه بر فیلتر ممبران عواملی مانند کیفیت و قدرت پمپ ، آداپتور ، نوع شیر برقی ، جنس بدنه دستگاه ، کیفیت هوزینگ ها و فیلتر ها و مخزن ذخیره و خیلی عوامل دیگر می تواند در کیفیت دستگاه موثر باشد .

مجموعه تعمیر نوین با داشتن این تجارب و دانش ها برآن شده تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن و نازل ترین قیمت موجود در بازار عرضه کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به تنوع و گستردگی محصولات تصفیه آب خانگی ، دغدغه ی همه مشتریان خرید یک محصول با کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد .

شاید در جامعه امروزی و با توجه به وضع اقتصادی ،قیمت مهمترین بحث انتخاب و خرید هر محصول باشد ، ولی بایستی این نکته را خاطر نشان کرد که در کنار قیمت کیفیت هم عامل بسیار مهمی می باشد ، زیرا دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت مستقیم در سلامت خانواده و آینده فرزندان ما تاثیر گذار است .

بنابر این بهترین دستگاه دستگاهی است که هم کیفیت بالا و مناسبی داشته باشد ،و هم دارای قیمت مناسب و به صرفه باشد.

به طور کلی قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به پارامتر های متعددی بستگی دارد که مهمترین آن ها عبارت اند از :

  1. تعداد، تنوع و کیفیت فیلتر های به کار رفته در دستگاه
  2. کیفیت طراحی دستگاه مانند جنس بدنه و شاستی
  3. کیفیت قطعات و اجزای به کار رفته در دستگاه از جمله : شیر برقی ، هوزینگ ها ، اتصالات ، پمپ ، آداپتور و …
  4. نوع گارانتی و ظمانت و خدمات پس از فروش
  5. شرکت یا برند تولید کننده دستگاه
  6. کشور سازنده دستگاه

و عوامل متعددی از این قبیل که در تعیین قیمت دستگاه نقش بسزایی دارند.

لازم به ذکر است کارشناسان و سرویسکاران شرکت تعمیر نوین با دانش و تجارب زیاد در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید و فروش و نصب و تعمیرات محصولات، آماده هر گونه مشاوره و خدمت رسانی 24 ساعته در راستای انتخاب و خرید محصولات آب تصفیه کن به شما مشتریان گرامی می باشند.جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همین الان تماس  بگیرید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تعمیر نوین یکی از اولین و بزرگترین وارد کننده ها و پخش کننده های انواع برند ها و مدل های تصفیه آب خانگی در ایران می باشد.

این شرکت با داشتن نیم قرن تجربه عرضه کننده انواع محصولات آب شیرین کن خانگی به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

سلامتی هر فرد از اهمیت بالایی برخوردار است و مصرف آب های آلوده به دستگاه گوارش آسیب می زد به همین دلیل امروزه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار ضروری است .

 

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!