پیچ تنظیم فشار پکیج بوتان یکی از مهم‌ترین اقداماتی که پس از نصب پکیج انجام میگیرد، تنظیم فشار است. در واقع افراد با انجام چنین حرکتی، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی میشوند و طول عمر پکیج نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این قسمت قصد داریم شما را با تنظیم فشار پکیج بوتان آشنا سازیم. تنظیم فشار پکیج بوتان در واقع تنظیم فشار پکیج بوتان یک پروسهای بوده که در جریان آن فشار آب در حال گردش به سطح تعیین شده خواهد رسید. هنگامی که پکیج را تعمیر میکنند باید دقت به خرج داد و تنظیم فشار آن را بررسی کرد تا از هرگونه صدمات احتمالی جلوگیری نمود. توجه داشته باشید در حالت عادی و استاندارد فشار پکیج عددی بین ۱ الی ۲.۵ بار را نشان می‌دهد که در صورت افزایش و یا کاهش این رقم، دستگاه شما نیاز به تنظیم فشار خواهد داشت. پکیجها یک دستگاه تأسیساتی هستند که باید همیشه مورد بررسی قرار گیرند تا هرگونه مشکل در آنها رفع گردیده و افراد بتوانند استفاده بهتری از چنین سیستم داشته باشند. در واقع پیچ تنظیم فشار کمک خواهد کرد تا بتوانید پکیج را به درستی در بحث فشار تنظیم نمایید. نکات مهم و حیاتی در تنظیم فشار پکیج در ادامه به چند نکته مهم در جهت پایین آوردن فشار دستگاه توجه کنید: • شیرهای مختلفی به پکیج شما اتصال پیدا میکند. باید شیر آب ورودی را یافته و ابتدا آن را بسته تا بتوانید در هنگام کاهش فشار مانع از ورود مجدد آب و بازگشت به سطح فشار قبلی شوید. • در این بخش نوبت باز کردن شیر تنظیم فشار پکیج است. این شیر را پیدا کرده و آن را باز نمایید. • در بخش بعدی حالتی که شیر آب ورودی بسته و شیر پرکن باز است، باید به کمک باز کردن شیرهای مختلفی در منزل، آب دستگاه را تا سطح نیاز خالی کنید. در هنگام انجام چنین کاری، با دقت به فشارسنج پکیج توجه کنید که عقربه آن به سمت کاهش حرکت می‌کند. این یعنی در حال تنظیم فشار پکیج بوده و این عمل با کاهش آن انجام خواهد شد. • در این بین که شاهد کاهش فشار هستید، باید این عمل را تا حدی ادامه داده که فشار به سطح مورد نظر برسد. پس از رسیدن آب به فشار موردنظر و تنظیم فشار پکیج، باید این فرایند متوقف گردد. این بدان معنا بوده که باید شیرهای آب گرم و شیر پرکن را ببندید و در نهایت علاوه بر باز کردن شیر ورودی پکیج، وسیله را به حالت استاندارد بازگردانید. نکات مهم در جهت افزایش و یا بالا بردن فشار پکیج بوتان • برای آنکه بتوانید فشار دستگاه خود را بالا ببرید باید ابتدا شیر پرکن پکیج بوتان خود را از زیر دستگاه پیدا کرده (یک شیر آبی رنگ کوچک است) سپس آن را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت باز کنید. • بعد از باز کردن شیر به صورت مرتب فشار سنج دستگاه خود را بررسی کنید. • بعد از رسیدن درجه فشار مورد نظر و استاندارد، شیر پرکن را ببندید. سخن پایانی: فشار استاندارد دستگاه شما باید بین ۰.۶ الی ۱.۵ باشد که در صورت بالا و یا پایین آمدن این میزان مراحلی وجود دارد که به راحتی می‌توان این گونه مشکل را حل کرد و تنظیم فشار پکیج بوتان را انجام داد. ولی نکته مهمی که دیده می‌شود، این است شما در صورتی می‌توانید از انجام این کارها نتیجه مطلوبی بگیرید که دستگاه و یا سیستم پکیج شما دارای مشکل جدی نباشد چرا که در غیر از این صورت باید حتماً از یک تعمیرکار پکیج بوتان کمک بگیرید.

پیچ تنظیم فشار پکیج بوتان. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که پس از نصب پکیج انجام می‌گیرد، تنظیم فشار است. در واقع افراد با انجام چنین حرکتی، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند و طول عمر پکیج نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این قسمت قصد داریم شما را با تنظیم فشار پکیج بوتان آشنا سازیم.

تنظیم فشار پکیج بوتان

در واقع تنظیم فشار پکیج بوتان یک پروسه‌ای بوده که در جریان آن فشار آب در حال گردش به سطح تعیین شده خواهد رسید. هنگامی که پکیج را تعمیر می‌کنند باید دقت به خرج داد و تنظیم فشار آن را بررسی کرد تا از هرگونه صدمات احتمالی جلوگیری نمود. توجه داشته باشید در حالت عادی و استاندارد فشار پکیج عددی بین ۱ الی ۲.۵ بار را نشان می‌دهد که در صورت افزایش و یا کاهش این رقم، دستگاه شما نیاز به تنظیم فشار خواهد داشت.

پکیج‌ها یک دستگاه تأسیساتی هستند که باید همیشه مورد بررسی قرار گیرند تا هرگونه مشکل در آنها رفع گردیده و افراد بتوانند استفاده بهتری از چنین سیستم داشته باشند. در واقع پیچ تنظیم فشار کمک خواهد کرد تا بتوانید پکیج را به درستی در بحث فشار تنظیم نمایید.

نکات مهم و حیاتی در تنظیم فشار پکیج

در ادامه به چند نکته مهم در جهت پایین آوردن فشار دستگاه توجه کنید:

  • شیرهای مختلفی به پکیج شما اتصال پیدا می‌کند. باید شیر آب ورودی را یافته و ابتدا آن را بسته تا بتوانید در هنگام کاهش فشار مانع از ورود مجدد آب و بازگشت به سطح فشار قبلی شوید.
  • در این بخش نوبت باز کردن شیر تنظیم فشار پکیج است. این شیر را پیدا کرده و آن را باز نمایید.
  • در بخش بعدی حالتی که شیر آب ورودی بسته و شیر پرکن باز است، باید به کمک باز کردن شیرهای مختلفی در منزل، آب دستگاه را تا سطح نیاز خالی کنید. در هنگام انجام چنین کاری، با دقت به فشارسنج پکیج توجه کنید که عقربه آن به سمت کاهش حرکت می‌کند. این یعنی در حال تنظیم فشار پکیج بوده و این عمل با کاهش آن انجام خواهد شد.
  • در این بین که شاهد کاهش فشار هستید، باید این عمل را تا حدی ادامه داده که فشار به سطح مورد نظر برسد. پس از رسیدن آب به فشار موردنظر و تنظیم فشار پکیج، باید این فرایند متوقف گردد. این بدان معنا بوده که باید شیرهای آب گرم و شیر پرکن را ببندید و در نهایت علاوه بر باز کردن شیر ورودی پکیج، وسیله را به حالت استاندارد بازگردانید.

نکات مهم در جهت افزایش و یا بالا بردن فشار پکیج بوتان

  • برای آنکه بتوانید فشار دستگاه خود را بالا ببرید باید ابتدا شیر پرکن پکیج بوتان خود را از زیر دستگاه پیدا کرده (یک شیر آبی رنگ کوچک است) سپس آن را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت باز کنید.
  • بعد از باز کردن شیر به صورت مرتب فشار سنج دستگاه خود را بررسی کنید.
  • بعد از رسیدن درجه فشار مورد نظر و استاندارد، شیر پرکن را ببندید.

سخن پایانی: فشار استاندارد دستگاه شما باید بین ۰.۶ الی ۱.۵ باشد که در صورت بالا و یا پایین آمدن این میزان مراحلی وجود دارد که به راحتی می‌توان این گونه مشکل را حل کرد و تنظیم فشار پکیج بوتان را انجام داد. ولی نکته مهمی که دیده می‌شود، این است شما در صورتی می‌توانید از انجام این کارها نتیجه مطلوبی بگیرید که دستگاه و یا سیستم پکیج شما دارای مشکل جدی نباشد چرا که در غیر از این صورت باید حتماً از تعمیر نوین نمایندگی تعمیر پکیج بوتان کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!