علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

مشکلاتی که در پکیج‌های ایران رادیاتور و یا بوتان و هر نوع پکیج دیگری به وجود می‌آید، بی شک نشانه بی توجهی افراد به سرویس منظم دستگاه می‌باشد. از آنجایی که پکیج‌ها از تأسیسات پیچیده و با اهمیت در خانه هستند اگر دچار مشکل شوند، قطعاً رفع آنها توسط شما انجام نخواهد گرفت و باید به سراغ تعمیرکاری حرفه‌ای بروید. یکی از مشکلاتی که پکیج ایران رادیاتور یا سایر پکیج‌ها با آن رو به رو خواهند شد، مسئله چشمک زدن چراغ است. در واقع با چشمک زدن هر چراغ در پکیج ایران رادیاتور اختلالاتی به وجود آمده است که دستگاه با چراغ آن را نشان می‌دهد.

علت چشمک زدن چراغ‌ها در پکیج ایران رادیاتور

در پکیج‌های مختلف از جمله ایران رادیاتور چراغ‌هایی وجود دارد که در صورت بروز هر گونه خطا و اختلال، برد الکتریکی آن را شناسایی کرده و چراغ خاص و مربوط به خطا شروع به چشمک زدن می‌کند و این چشمک به معنی هشدار و خطا می‌باشد که باید به آن توجه کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع نمود.

در این بخش قصد داریم علت چشمک زدن چراغ در این نوع پکیج را شرح دهیم. پیش از اشاره باید بیان کرد که در زیر هر چراغ یک عدد از 30 تا 90 درج شده است که چشمک زدن روی هر عددی علت متفاوتی دارد و یکسان نیست که در ادامه به آن می‌پردازیم.

علت چشمک چراغ قرمز و نارنجی پکیج ایران رادیاتور

روشن شدن چراغ قرمز در پکیج نشان دهنده اختلال در عملکرد دستگاه است که عموماً با یک چراغ سبز رنگ روشن شده و اعداد خاصی را نشان می‌دهد که هر عدد نشان از یک اختلال دارد. ولی در صورتی که چراغ قرمز به تنهایی روشن شد در ابتدا دستگاه را ریست کنید تا مشکل برطرف شود در صورت روشن شدن مجدد چراغ قرمز این موضوع را با یک تعمیرکار در میان بگذارید. چراغ نارنجی پکیج ایران رادیاتور نیز دقیقاً در زمان روشن شدن شعله پکیج روشن شده و بعد از خاموش شدن شعله نیز خاموش می‌شود و جای نگرانی نیست.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 30 و 40

چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور روی این اعداد به خرابی برد کنترل اشاره دارد که باید آن را تعمیر یا تعویض کرد و این کار تنها از دست متخصصین پکیج برمی آید.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 40 و 70

در این مرحله علت چشمک زدن چراغ کمبود فشار گاز است و در این حال باید به افزایش فشار گاز بپردازید. درجه فشار گاز روی دستگاه را بررسی کنید، توجه داشته باشید زیاد و یا کم بودن درجه فشار گاز برای پکیج خطرناک است.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 70 و 80

هنگامی که سنسور شعله خراب شود، روی این اعداد چراغ چشمک می‌زند. زیرا به علت تشکیل نشدن شعله چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این خطا ممکن است بر اثر قطع شدن گاز، خرابی شیر کنترل گاز دستگاه، خرابی شمعک و یا برد الکترونیکی رخ دهد.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 50 و 80

علت چشمک زدن در این اعداد مشابه عددهای قبلی است. علت این خطا نیز می‌تواند مانند روشن شدن چراغ 70 و 80 باشد.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 60 و 80

علت چشمک زدن در این اعداد، روشن بودن پمپ است که باید آن را غیرفعال کنید. در واقع این دو چشمک زن به معنی عملکرد ضد یخ با پمپ روشن است.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 60 و 70

هنگامی که ضدیخ زدن با روشن شدن مشعل هم‌زمان می‌شود این چشمک رخ می‌دهد.

چشمک زدن چراغ پکیج روی عدد 40 و 80

پکیج‌هایی که فاقد فن هستند، برای آشکار شدن قطع بودن سنسور دود، چراغ پکیج روی این اعداد روشن می‌شود. این خطا ممکن است بر اثر نصب نادرست دودکش و یا مسدود شدن راه دودکش نشان داده شود. برای رفع این خطا ابتدا فن را به درستی نصب کرده و سپس دودکش را بررسی کنید در آخر نیز دستگاه را ریست کنید.

سخن پایانی: به طور کلی وجود خطا و یا ارور در پکیج‌ها یک امر عادی است که برای هشدار به شما به صورت چشمک زن عمل می‌کنند. رفع این گونه مشکلات در نگاه اول بسیار ساده و راحت می‌باشد ولی به طور کلی باید دقت بالایی به خرج داد تا پکیج به درستی عمل کند و دچار مشکلاتی نشود پس حتماً باید سرویس منظم پکیج را به یک تعمیرکار و سرویس‌کار متخصص سپرد و در صورت بروز مشکل حتماً با کارشناس مربوطه تماس حاصل نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!